אשפה צפה בנמל יפו

ניצן מתן

מזה כשנה שאני חותר בנמל תל-אביב יפו במועדון קייקים. מגיע בשעות הבוקר המוקדמות וחותר בין עם עוד כמה משקימי קום ואוהבי ים. לאחר מכן מקלחת זריזה ובימים הנכונים ארוחת בוקר בחסות חיים שאין שני לו.

למצער ישנו פגם אחד משמעותי שפוגע בשגרת הבוקר המוצלחת הזו.

מדובר אשפה, בכמויות גדולות, הצפה במי הנמל. לצערנו כמעט תמיד ישנו זבל שצף במימי הנמל. לעיטים בכמות  משמעותית ולעיטים בכמות "קטנה" אך הוא תמיד שם.

בעוד חופי תל אביב, כולל הנמל והמרינה, נקיים בצורה בלתי רגילה מי הנמל ביפו מלאים באשפה. עטיפות של חטיפים, כוסות חד פעמיות, שקיות של מותגים, בלוני יום-הולדת ועוד סוגים שונים ומשונים של אשפה.

 החלטתי להתחיל להעלות בצורה מסודרת את התמונות הללו לרשת. המטרה היא שישתמשו בהן. המטרה  היא שישתמשו בתמונות הללו כדי להראות את כמויות האשפה האדירות שאנו יוצרים לחינם. אומר שוב ובלשון ברורה: התמונות לשימוש באופן חופשי.

אודות ניצן מתן

בוגר תואר ראשון בביולוגיה ימית ומדעי הים ותואר שני בגאוגרפיה וסביבה, אם תזה בנושא זיהומי דלקים למי התהום. עובד בתור ייועץ סביבתי
פוסט זה פורסם בקטגוריה איכות סביבה, אשפה, המשרד להגנת הסביבה, כוסות פלסטיק, פלסטיק., עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על אשפה צפה בנמל יפו

כתיבת תגובה